••●♥سکوت تـــــــــــلخ♥●••

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

نیستی و دلتنگ تو هستم ، با اینکه همیشه به یادتم


باز هم در این یاد در فکر تو هستم


نیستی و اشک است که حلقه زده در چشمانم


یک لحظه در فکر رفتم که کاش اینک بودی در کنارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

که آرامش بدهی به قلبم ، دلم گرفته همنفسم


تو خودت میدانی که وقتی نباشی در کنارم ، مثل حالا آشفته و پریشانم


در این هوایی که دلم گرفته


کاش میشد در کنارم بودی و با حضورت آرامم میکردی


که چگونه معجزه میشود، با وجود تو چه غوغایی میشود در دلم


تا که میخواهم از این عالم دلتنگی رها شوم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

انگار که میخواهم از این دنیا جدا شوم


مگر آنکه یک آدم سر به هوا شوم ، تا در آن لحظه بی نفس ، بی هوا شوم


نیستی و نبودنت خنجر است که فرو میرود در قلب بی طاقتم


من شاهد اینم که دلم عذاب میکشد ، طعم تلخ نبودنت در کنارم را میچشد


این من و این دلتنگی ها ، دلم گرفته از بی محبتی های این زمانه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

و من آرام مینویسم ،بی صدا اشک میریزم ، اما درون دلم فریاد است ! فریاد


فریادی که تنها قلب تو میشنود از اعماق احساساتمان


دردی که تنها قلب ما میکشد از فاصله بینمان


میترسم تا بخواهد شکسته شود فاصله بینمان


شیشه ام نیز بشکند ، و آخر سر میماند حسرت


و به جا میماند همان صدای فریاد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اבامـہ ے مـطلـب
تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, ساعت 12:48 توسط ₪ღ んムdノ ღ₪ |